Tämä sivu on tulostettu Merikarvia-seura ry:n internetsivuilta. tiistaina 7.5.2024 klo 4:48

Etusivu > Seura > Myytäviä tuotteita > Aiemmin julkaistuja kirjoja myynnissä

Aiemmin julkaistuja kirjoja myynnissä

Merikarvia-seuralla on myynnissä muutama vanhempi kirja.

Kesäkuussa 2021 julkaistua Pytingiltä pytingille -kirjaa Merikarvian historiallisista rakennuksista ei ole enää myynnissä painoksen loppuun myymisen vuoksi. Uutta painosta ei ainakaan vielä ole tulossa.

Vanhempia julkaisujamme voi tilata Erkki Vanhatalolta, puh. 0400 836 879. Postitus maksaa kympin.

PYTINGILTÄ PYTINGILLE Muistikuvia Merikarvian vanhoista rakennuksista ja niiden ihmisistä. Merikarvia-seura ry, 2021. LOPPUUN MYYTY
Pytingiltä pytingille isompi kuva (Valokuva, 485 kt)
RANTAHUONEITA JA RÄÄKIPAATTEJA Merenmakuisia tarinoita Merikarvialta Matleena Pekkanen, Merikarvia-seura, 2002. Hinta 5,00 eur.
Rantahuoneita ja rääkipaatteja isompi kuva (Valokuva, 604 kt)
PRESUHOUSU JA PÖÖKSHATTU Pröttikarvian sanoja nykysuameks Kerttu Pollari, 2005. Hinta 5,00 eur.
Presuhousu ja pöökshattu isompi kuva (Valokuva, 624 kt)
REIDALLISTA TEKOO Sopevia sanontoja Merikarviam murteella Kerttu Pollari, 1999. Toinen painos 2008. Hinta 5,00 eur.
Reidallista tekoo isompi koko (Valokuva, 539 kt)