Seura
Seura > Menneet tapahtumat ja hankkeet > Muistamiset > Seuran viirin saaneita
« Edellinen | Seuraava »

Seuran viirin saaneita

Heikki Hakosalo ja Risto Lehtonen palkittiin.

Seuramme palkitsi arvokkaimmalla huomionosoituksella, omalla viirillämme Maankohoamismerkin aktiivit Heikki Hakosalon ja Risto Lehtosen, kuvassa oikealla puolella.
Krookan Pooki alkaa olla valmistumisvaiheessa infotauluineen.
Merikarvia-seura palkitsi 27.11.2017 pidetyssä seuran syyskokouksessa seuraavat jäsenemme seuran arvokkaimmalla tunnuksella omalla viirillämme:

Toimintavuoden aikana valmistuneen Merikarvian kotiseutupeli-TIEDÄKS SÄ työryhmän jäsenet Asko Virta, Lauri Hakosalo, Aki Palomäki, Anna-Leena Viertomaa ja Helena Tähkänen huomioitiin.. Työryhmän jäsen Jari Stenroos on saanut viirimme jo aiemmin Sukujen Sillan leaderhankkeen vetäjänä. Arkistonhoitajamme Jouko Venho huomioitiin viirillä ansioistaan Sukujen Sillan leaderhankkeen aktiivisesta työstään.
Kuvassa etualalla on Aki Palomäki ja oikealta lukien Helena Tähkänen, Jouko Venho, Asko Virta, Anna-Leena Viertomaa ja Lauri Hakosalo.
Merikarvia seura on huomioinut vuoden 2016 aikana seuran arvokkaimmalla tunnuksella, omalla viirillä Anja Rantaa. Hän on ollut pitkään seuran ja hallituksen jäsen
Merikarvia-seura huomioi Jukka-Pekka Kulosaaren, kuvassa vasemmalla ja Jari Stenroosin seuran arvokkaimmalla tunnuksella viirillä 20.3.2017.
Jukka-Pekka johtaa työryhmää, joka tutkii Maankohoamismuistomerkin saamista Krookkaan ja Jari johtaa työryhmää, joka tutkii Sukujen Silta hanketta. Molemmat ovat seuramme Leaderhankkeita.
Merikarvia-seura huomioi 14.1.2019 kokouksessaan viirillämme Erkki Vanhataloa. Erkki on osaava "kädellinen mies" ja kirjoittaja, joka tuntee Riispyyn kylän kotiseutuhistoriaa. Köyhyyden kiven kirjallinen löytäjä.
Merikarvia-seuran puheenjohtaja Lauri Hakosalo luovuttaa seuran viiriä vuoden ensimmäisessä kokouksessa.
Päivitetty 30.4.2022 - Tulostettava versio -